View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mange med asperger som er ganske normale, jeg henger med flere. Kunne ikke falt meg inn å synes mindre om en dame pga det, er værre diagnoser å ha for å si det sånn... Men jeg har sett en god del av postene dine på Kvinneguiden (som du er banna fra nå siden du har lagd tre tråder her inne det siste døgnet?) og du virker sinnsykt negativ, selvsentrert og fastlåst, dét er ødeleggende for deg selv og for andres oppfattelse av deg. Man kan ikke bare sitte hjemme på mobilen dagen lang og ha gitt opp og lengte til en fyr man møtte i Tyrkia for flere år siden. Du bør gå i kognitiv terapi og snu tankegangen din. Er det noe du også bør investere litt i så er det å gå til en motivasjonscoach som kan hjelpe deg å endre synet på deg selv og livsutfoldelsen din. Det er ganske leit å se hvor fastlåst du er og oppretter hundrevis av poster om det samme hver uke på forskjellige forumer uten å ta til deg noen råd. Hvis du føler du får hjelp i å skrive hvordan du føler deg og ikke vil ha råd så skriv heller en dagbok eller snakk med en psykolog. Du KAN få det bedre og du KAN få et mere normalt liv, men du får det ikke av å ha gitt opp og sitte å pille deg selv mere ned. Oppriktig lykke til!