View Single Post
Hvordan ser du på kroppen deres at noe ikke er som det skal? Er det bevegelser du mener? Eller utseende?
Vis hele sitatet...
Det er begge deler. Det finnes et slags asperger-utseende. Spesielt en type jeg møtte hadde dette, selv om det er vanskelig å beskrive. Det er noe med tynne lemmer og en lite utviklet hake (enkelte hevder at dette med haken er fordi vi stammer fra neanderthalere) Alt i alt vil en utpreget asperger se ut som en skikkelig nerd. En virkelig tell-tale er å se på øynene. Hos en asperger vil øynene se svært triste ut, eller stive, stirrende og blanke, alt ettersom. Jeg har forresten deler av asperger-utseendet, spesielt med blikket.

Ganglaget har også noe å si. Typiske autister har en helt spesiell måte å gå på. En av dem gikk bare på tærne. Jeg har også fått kommentarer på at jeg har en helt spesiell gåstil. Utover det er jeg sunn, frisk og rask, og har muligheten til å legge på meg muskler. Jeg kjenner aspergere som formelig er muskel-gorillaer, så det jeg snakker om er bare generelle trekk.

er så urettferdig er at de har rett fordi de er nevrotypikere.
Vis hele sitatet...
De tar feil fordi de er nevrotypikere. Vanlige mennesker roter mye, bråker mye og har ingen sannferdighet. De sier kun det de har fordeler av, og alt handler om å manipulere seg til status.