View Single Post
Kratom stiumlerer opiat/opiod?(hvilken blir riktig)-respetoren så du vil jo fortsatt være avhengig av stimuli på denne respetoren. Dette er derfor du ikke føler noe til abstinens av de smertestillende legene har satt deg på.

Har en venn som også brukte kratom til å trappe ned på minus og opplevde seg som helt "friskmeldt" som de kaller det, altså ikke abstient/dårlig.

Det er ikke all verdens forskning på det, men noe er det der ute. Så jeg anbefaler et google-søk om du ønsker å vite mer om virkestoffene osv. Lenge siden jeg har lest dette nå så oppfordrer deg til å ta den saken i egne hender. Er svært fasinerende og utrolig spennende å lese om hvilken virkning ting har på kroppens fysiologi.

Denne er på engelsk, men *.gov pleier å i det minste ha sjekket kildene sine godt og har ofte studier å vise til. Så anbefaler deg å ta en titt, kanskje du finner noen av svarene du lurer på. Selv har jeg bare skummet igjennom og håper du finner det like spennende og lærerikt som meg om jeg skulle satt meg ned og skikkelig lest.

https://www.drugabuse.gov/publications/drugfacts/kratom