View Single Post
Sitat av funkyfuzzy Vis innlegg
Min erfaring er at folk som begynner å røyke cannabis tidlig er de som ikke takler det like bra etter noen år. Jeg har flere venner som begynte å røyke når de var rundt 18-19 og de er 25-30 i dag. De kan nyte det og blir helt vanlig fjern, men jeg derimot takler det ikke i det hele tatt lenger. Tok mitt første trekk med hasj når jeg var 13 år gammel, og røyket daglig nesten fra jeg var ca. 15 år. Når man røyker mye, og hver dag i flere år i ung alder går det ikke så bra, alle jeg kjenner som har gjort det samme mener også det. Noiaen er det værste, man kan løpe rundt huset sitt 5-10 ganger og enda tro at det lusker noe jævlig rundt der.

Men jeg føler at jeg kan slappe av mer når jeg røyker og jeg vet jeg er på et trygt sted, f.eks inne i en leilighet/hus eller langt vekk i skogen unna folk. Kan aldri gå rundt og blandt folk lenger når jeg bare er på cannabis. Vil si at alle som starter å røyke som kids er dumme, man kommer til å få problemer med det uansett.

Derimot når jeg er på noe heftigere saker så kan jeg fint røyke, da er noien helt borte. Men det er ganske rart hvordan dette her henger sammen, når jeg bare har røyker og ikke er på noe annet kan jeg få helt lås i hodet mitt og få totalt panikk for helt dagligdagse ting, mens når jeg er på hard-drugs er det ikke noe som helst stress uansett hvor mye jeg fyrer.
Vis hele sitatet...
Man burde ikke starte med cannabis før hjernen er ferdig utvokst..Så iallefall ikke før 20 år. Selv ville jeg ventet til 23-24