View Single Post
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Røyker du sigg? Hvis ikke kan det være nikotinen som drar rusen i en dårlig retning. Du kan teste å røyke rent ved å lage en enkel flaskebong. Smelt et hull et par cm fra bunnen av en halvliter og et annet ca midt på. Fest aluminiumsfolie over det nederste og lag et søkk i det slik at det er plass til weed eller hasj. Lag noen hull i det så det går ann å få trekk gjennom. Ta tommelen over det andre hullet mens du suger på flasketuten og fyr på weeden. Både lungene dine og flaska vil nå være fulle av røyk. Fjern tommelen og ta et nytt trekk når du føler for det, da trenger du ikke fyre på samtidig.
Vis hele sitatet...
Å røyke tørrbong er jo det verste dritten man kan fyre opp i.Da lager man heller en vannbong av flaska,like lett å lage å 10ganger så digg å røyke fra.

Har du prøvd å tatt deg et par pils før du trekker?Det hjelper som faen,tar selv alltid noe benzo eller et par øl viss det er lenge sia jeg har røyka.Ikke noe problem med hjertebank da.På meg så forsvinner disse kjipe bivirkningene når jeg har røyket i et par dager å fått litt toleranse.