View Single Post
Ikke med det riktige utvalget...

Morsomt at denne tråden var aktiv nå, lenge siden den har vært det og jeg kom inn hit for å skrive en liten notis om elfa:
Skulle ebstille innkapslingsbokser til et prosjekt, 10 stk, kostet ca 70 på elfa. Så kommer moms, frakt (90,-) og 2-3 dagers leveringstid. da ligger den på et "myPack"-kontor på rimi.

Tenkte at jeg kanskje kunne ofre litt leveringstid mot å få varene billigere, men det er et annerkjent merke på boksene så ikke noe kinasider hadde dem til rans-pris. men Farnell hadde. Boksen kostet rundt 40 kroner, moms kom i tillegg, frakten var bare 60,- kroner og pakken ble levert på døra mi dagen etter (sendt fra england med UPS). Jeg handler aldri hos elfa igjen, de har overprisede varer, leverer tregere og dyrere enn utenlandske leverandører og har heller ikke samme utvalget. En dag jeg var innom og skulle plukke opp noen mikrokontrollere eller noe så spurte mannen bak kassa meg: "hva er egentlig dette for noe?". Hadde jeg spurt etter hjelp der hadde jeg sikkert fått prate med en mer informert person da

boksen kostet altså 70 og 40 per stk, og jeg sparte ca 250 kroner totalt på å handle hos farnell
Sist endret av wanna-b; 9. november 2012 kl. 13:31.