View Single Post
Sitat av Petter Pan
Jeg begynte på pokedexen min på onsdag, og har ikke hat tid til å jobbe videre med den siden. Så langt har jeg bare fått skisset den opp og laget knappene, dvs. ingen funksjoner. Kameraten din hadde forresten laget en fin pokedex, min er i mer "flash type grafikk", litt mer barnslik "mujaffa" aktig liksom. Men hvis hu fåretrekker kameraten din sitt alternativ, så kan jeg allti klare å lage et flash-dokument utav den skulle jeg tro, nå er ikke mine pokemon kunskaper på topp, men er ikke den "lukket"?, hadde vert en fordel om den var åpeb, så knappene var tiljengelige

Forresten takk til deg Vidarlo, som har hjulpet oss med diverse ting sålangt

Post nr. 100
Vis hele sitatet...
Fint at du likte den (jeg er kameraten til The Nordic DJ), selv om den ikke er helt ferdig enda da :P Den er forsåvidt åpen, det er den en av de nyeste pokedexene (er 5 typer tor jeg), og den jeg lagde er den jeg synes er stiligst. Jeg tror at den har en form for trykksensitiv skjerm (er iallefall mest brukervennlig) og knappene er kun for iPodlignende navigering (hjulet), den grønne av/på knapp og den lille røde er en indikator bare

Sitat av BombFreak!
Den pm'en tok veldig lang tid Sender pm til deg


Ja vi må vell lage den wikien snart vist vi skal få gang på dette

Vilken type wiki anbefaler dere?
Vis hele sitatet...
Jeg driver å fikser en wiki for The Nordic Dj sin server nå (om jeg får det til da).
Det blir en mediawiki siden det er den jeg kjenner best til og vet til en viss grad hvordan fungerer.