View Single Post
Sitat av Taurean Vis innlegg
Gå ned og spør hva du har krav på. Det er ikke så enkelt som å sende inn ett skjema, så ordner alt seg. Begynn med å sende inn søknad om sosialstønad, og ta det derfra. Du får svar på hva som mangler. Det er en jobb i seg selv å sette seg inn i dette systemet... du trenger nok en 10-12 skjemer tilsammen for -hver- gang du søker (hver måned)... bl.a. 3 jobbsøknader og bekreftelse på at du har meldt deg inn i 3 nye vikarbyråer. Det er blitt rene nazibyrået. Men sånn er det.

Det er definitivt bedre med arbeidsledighetstrygd, selv om du nok kan få noen strenge krav da også.
Vis hele sitatet...
Jeg gikk ned på nav, fylte ut et skjema på 15 minutter, la ved arbeidskontrakt og timeantallet jeg har jobbet det siste året. Dama på nav ba meg om å se etter jobber under "Ledige stillinger" på nav sine sider så gikk jeg hjem å fylte ut Meldekortet på nav sine sider. Det var alt jeg trengte å gjøre..

Men vil jo tro det skal finnes en måte å regne ut dette? Jeg er idiot når det kommer til matte så fatter ikke hvordan jeg skal finne ut av det.
Sist endret av Apocys; 27. mars 2011 kl. 16:50.