View Single Post
Jeg finner tråden din meget interesant,da du høres ut som meg,med mine plager! Har å hatt smerter daglig i ca 17 år,til tider for jævlig mye,å merker godt å at jeg blir værre av bl.a
Tobakk! Mer smerter og utmattelse! På det værste type somnolens..som om jeg er på tur å sovne midt på dagen,men klarer likevell ille sovne helt,selv om jeg prøver..mange leger skjønner lite av plagene mine å jeg føler jeg må selv finne ut av dette..prøver /vil selv slutte å røyke,men det er ikke lett! Å tror klart at du gjør deg selv en stor bjørnetjeneste med å røyke! Faktisk begynte mine værste plager kort tid etter jeg bynte! :0 blir å dårligere av visse mat eller drikker..fungerer best når jeg spiser lite/ingenting på lang tid å vært flere timer uten røyk! Kan gå fra "ok/grei" form til helt flat å sengeliggende etter ett måltid å en røyk! Snodig hvordan kroppen fungerer å hva som kan gi smerter..har selv nylig bynt på cymbalta,som både skal gi bedre humør,virke mot angstn å i tillegg smertedempende! Har faktisk hadd mindre smerter i det siste,å håper dette bare blir bedre,da smertestillende er noe jeg må trappe ned på!