View Single Post
Sitat av warmkorv Vis innlegg
Kanskje freak er feil forum? Hvis du vil nå ut til de dom har et syvsifret beløp å avse liksom?
Vis hele sitatet...
Mitt vokne liv har Freak vært det nærmeste jeg har kommet en familie - eller hva jeg selv legger i begrepet.

. Her har jeg funnet meg selv omringet av folk som bryr seg, følger med, heier, misunner og ler av meg. Jeg har møtt noen fra freak, og på samme måte som i militæret, kjenner jeg på følelsen av at jeg faktisk blir hørt - ikke overhørt - av dem som er klar over historien min.

Det trenger ikke være slik at enkeltpersoner på freak har 7-8 sifrede beløp liggende. men det er utviilsomt mange som kjenner folk, har familie på jakt etter teknologiinvesteringer osv osv.

Et annen vinkling er jo det faktum at det er nok av folk som sitter i posisjoner der det å bevilge alt jeg trenger med ett pengestrøk er ubroblematisk.

Med arbeidserfaring som i praksis var en sjefsstilling (ble innleid grunnet overveldende arbeidspress på vedkommende - måtte overtra ær sagt alle oppgavene til fyren (som var sjef på sitt andre tiår, sånn FYI).

Med andre ord handler dette i første omgang om noe så fantastisk banalt som å;
a) Finne seriøse investorer som teller profitt og har ambvisjoner om å ta del i noe virkelig stort noe.
b) Få 30 minutter til å forklare:
i) hvordan jeg har utarbeidet premisser, vilkår og forutsetninger for at investeringene er garantert enorm avkastning innen få år.
ii) Hvordan jeg har utarbeidet forslag til resultatgaranti - om ikke jeg lever innen ett år frasier jeg hele selskapet som returneres til investorer, som så kan finne en bedre egnet kaptein enn meg.
iii) Hvordan jeg vil bygge opp en organisasjon fra bunn, med alt som må til, i henhold til hva dem som er best og fremst i verden på sine respektive områder.
iv) Hvordan jeg vil forsikre meg om at ansatte måles på resultater og overalll bidragsytelse - med ufravikelige rammebetingelser for hva som tilsier hvilken vei ansattes karrierer går; eller for dem som ikke strekker til: ender.
v) Hvordan jeg vil involvere dem av investorene som ønsker det i den grad det lar seg gjøre, enten direkte ved egen i8nnsats/råd/plass i styret eller tilogmed jobb - eller indirekte,, ved å sende sine beste folk til å biidra og overse arbeidet.
vi) Hvordan dette, for alle med middels investorinnsats, garanteres goder som eksempelvis verdig sysselsetting av samboer, kjæreste, barnebarn, narkomane og det som måte

VI) Hvordan jeg sannsynligvis er den eneste i Norge som har mitt eget opplegg som uten penger, med tung avhengighet, bhar drevet med prototypetester milevis foran selskapet som Equinor og Kongsbergsgruppen nylig anerkjente som eneste Norske start-up verdig for deres liste. Det er i praksis en anerkjennelse av at jeg ligger lengst freme i Norge på emnet; noe som igjen er et resultat av flere års opphold og alenearbeid med resirkulerte komponenter - flere år som har gått tapt ene og alene fordi de holdningen dere representerer nekter enhver som ikke paser A4-formatet en sjanse.

Dere har stagnert samfunnet, og jeg skal fikse det.

Forhåpentligvis vil interessen bli stor nok etterhvert, til at noen etterspør dokumentasjon på Nroges største korrupsjonsskandale - og så forsøker å unngå hjertestans når de ser hvordan hele bredden av medie-Norge har nektet å engang se på innholder.