View Single Post
Sitat av Dorullnisse Vis innlegg
Uten at jeg naturligvis ikke kan bevise det, så tror jeg vi bli holdt øye med av en eller flere uoppdagede samfunn ut i det ytre rom. Universitetet er så utrolig stort at jordkloden blir som en mikroskopisk dråpe i middelhavet til sammenligning, eller faktisk ikke det engang.. Jeg tror at det finnes andre og mer velutviklede sivilisasjoner der ute som er kommet lengre enn oss mennesker på alle områder. Det virker for meg usannsynlig at vi er den eneste planeten med liv på.
Vis hele sitatet...
Ja tror ikke nødvendigvis det må være intelligent liv, men at det er/har vært andre livsformer der ute tror jeg er fullt mulig.
Men jeg stusser mest på dette objektet som tok turen inn i solsystemet vårt.

Sitat av random67489 Vis innlegg
Jeg tenker det er noen "space men" som har blitt space-high og har tatt seg en space-tur bokstavelig talt. Så høye var de at de glemte hvor de kom fra eller hvor de skulle og bare fylte på med space-pulver mens fartøyet bare gikk helt random mot jorden.
Vis hele sitatet...
Sitat av Gelémannen Vis innlegg
Ville aldri skjedd. For det første hadde space-cops lett identifisert dem med sin space-high-detektor. Således fyker de rett inn i space-jail etter en kort space-rettssak hvor de får utnevnt en space-advokat med utdanning i space-juss.
Vis hele sitatet...
Med blant annet spacecakes, agent K og stjernestøv så var dette det beste dere klarte?