View Single Post
Trådstarter
6
Sitat av freakyodd Vis innlegg
Hei!

Har i det siste selv begynt med å streame på twitch-tv. Er greit nok å så lenge du klarer å holde deg interresang og har litt morsomme reaksjoner på ting som kommer uventet på! Bare ett tips med facecam, pass på at det er godt med lys så det ikke bare er skjermen som lyser opp annsiktet ditt!

Er ikke stor på mac selv så skal ikke uttale meg om noe når det kommer til redigering eller flv problemet, men gjør det beste ut av det! Sjekk ut hva slags spill som er populære på sider som twitch og youtube, da får du plutselig en fanbase, og det at du er jente som gjør dette hjelper deg med en gang!

Lykke til, vet ikke helt om noe jeg sa kommer til å hjelpe stort men sånn går nu dagan!
Vis hele sitatet...
åå twitch er kos! Får håpe at jeg er litt morsom da, og reagerer litt morsomt!! Er ganske redd av meg så kanskje jeg må spille litt skumle spill en gang i blant! Skal passe på at det ikke er skjermen som lyser opp ansiktet mitt og prøve å ha fint lys, eller jaa

Jaa, kan være lurt å sjekke ut! Huff, litt rart at det å være jente skal hjelpe, menmen!

Tusen takk! Joda, det kommer til god hjelp!