View Single Post
Hallo!

For å være ærlig vet jeg ikke helt hvor det er rett å legge denne tråden her, men prøver her.
Jeg har ganske lenge vurdert det å begynne å lage let's plays på youtube. Dette er noe jeg ønsker så inderlig at jeg skal få til, men jeg er ikke så god på alt som "må til". Jeg burde kanskje si at jeg er ei jente på atten, jeg føler meg litt dum som må sitte å prøve hundre tusen sider for å få hjelp, men det er bare noe jeg ønsker så høyt å få til, går ikke noe skole eller har jobb for øyeblikket (pga persolige grunner) og har ikke hatt noe å gjøre på noen år, dagene blir brukt til ingenting og det er utrolig trist. Vet ikke hva mer det er å si om det. Men jeg prøver iallefall å få hjelp her også da, har fått litt hjelp andre steder også, men føler at noen av de her tingene må jeg få ordentlig hjelp til eller få ordentlig inn med teskje haha! Jeg har iallefall investert i ett helt ok webcamera til å filme facecam også en hd-pvr. Jeg venter på mikrofon i posten samt stativ, regner med at dette kommer i dag eller over helga. Det som er da er at jeg vil i starten spille konsoll spill _fordi_ at jeg ikke har noe god pc, jeg har en macbook pro som er min men her hjemme er det ikke noen spesielt gode pc'er, men det er noe som muligens blir et ganske dyrt kjøp, så jeg kan liksom ikke få tak i det akkurat for øyeblikket. Så det jeg ser på som vanskeligst med det her er vel egentlig det å recorde og redigering? Jeg tenker at iMovie er ok til å begynne med, skal ikke ha noe mer avansert enn at lyden stemmer overens og facecam oppe i hjørnet. Så det er kanskje recordinga som er mest stress. Og kanskje det å finne spill å prøve ut, men det er kanskje ikke det største "problemet" om jeg kan si det på den måten? Jeg surrer sikkert skikkelig nå og nei huff, men håper noen skjønner hva jeg mener! Liksom hva burde jeg ta opp lyden med og hva burde jeg ta opp facecam med? Mange sier OBS funker bra, men problemet er jo at filen blir flv om jeg ikke husker feil? og da får jeg ikke ordnet klippet på mac om det ikke kan løses på en eller annen måte. Hm, vet ikke om det er så mye mer, sikkert noe jeg har glemt, men men.

Det ble nok litt rotete men klokka er 5 på natta og fikk bare for meg at nå skal jeg skrive enda et forum på en nettside!

Takk på forhånd om noen kan noe, eller i det heletatt vil hjelpe! Så håper jeg at jeg ikke plaserte tråden helt feil da :-)
Sist endret av Smell; 10. januar 2015 kl. 05:10.