View Single Post
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
130
Hei freaks!

Har tidligere skrevet om min første opplevelse med søvnparalyse(?) i rundt januar, men helt siden da har jeg hatt det veldig ofte. Det har også dessverre utviklet seg veldig. Det kom egentlig veldig ut av det blå, jeg hadde aldri opplevd noe form for søvnparalyse før da. Noen på dette forumet sa at molly forbruket mitt kan ha vært med på å påvirke det - hvis jeg ikke tar helt feil.
Har tatt en del molly helt siden da, veldig mye mer enn hva jeg burde ha tatt, og nå tror jeg at jeg har permanent ødelagt masse av magien. Jeg har opplevd MASSE migrene, så og si mild migrene hver dag og kanskje 2-3 anfall i uken. Jeg røyker hasj kanskje 3-4 ganger i uken for å forhåpentligvis milde migrenen litt, men det funker ikke særlig...

Noe jeg har merket er at hver natt jeg har migrene anfall så ender jeg opp med å havne i en søvnparalyse. Verste gangen min var vel når jeg hadde det 3 ganger på en natt - ikke særlig koselig. Vil si at jeg har søvnparalyse rundt 3 ganger i uka, 2 hvis jeg er heldig. Noen av gangene er ikke like ille som andre, men andre er rett og slett bare helt forjævlig så jeg ikke tørr å sove lengre.
Jeg har stresset mye i det siste, spesielt forrige uke og uka her - noe som forårsaker migrenen min veldig(fordi jeg har stressmigrene).

Jeg har snakket med PPT om dette, og av andre grunner skal jeg bli henvist til BUP. Noe psykologen min sa, var at jeg burde gå til fastlegen min med søvnparalysen.


Spørsmålene mine er da:

Er dette nødvendig å gå til fastlege med? Finnes det en spesiell behandling som kan hjelpe, som jeg må få av fastlegen..?

Hvordan kan jeg unngå søvnparalyse? Går ikke å bare "ikke stresse", fordi pga. skole, familie og venner så er jeg alltid utsatt til mye stress.

Kan MDMA og eventuelt hasj være med på å påvirke søvnparalysen? Vet at MDMA fakker med hodet og hjernen mye, så er dette noe som kan virkelig ha blitt ødelagt?


Takk for svar på forhånd! <3