View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det virker som du allerede har bestemt deg for at dette skal gå til helvete slik jeg tolker deg. Du kan forlenge Antabus-avtalen med tilsyn, kanskje det er nok til å få dama tilbake.
Vis hele sitatet...
Nei absolutt ikke as. Jeg vil klare det, virkelig. Kommer nok til å be om forlenga tilsyn. Det jeg egentlig ber om råd til her er å høre hvordan andre som har gått gjennom det i lengden har klart å motstå lysten på å drikke. Jeg får så lyst at jeg er redd for å innbille meg selv at jeg har kontroll om 2 mnd når tilsynet er over, også skal det ikke mer enn et blikk til fra en kompis med ølboks før disiplinen knekker igjen. Har som sagt falt tilbake i fella mange ganger og det er som at en bryter skrur seg av og jeg ikke tenker rasjonelt lenger, så fort suget blir for sterkt tenker jeg "fuck it det kan ikke skade så mye" og gir blanke faen i absolutt alt annet. Siden jeg er redd og urolig for å dette i den fella igjen skriver jeg her siden jeg håper andre her har klart å legge flaska på hylla vil dele prosessen sin.

I dag har det gått veldig bra, sitter hos kompis jeg kræsjer hos for tida. Vanligvis hadde vi drukket men han har også holdt seg til sprite (brusen) i kveld. I går følte jeg ølen mangla , og folk kom innom som drakk og tilbydde øl men takket være antabusen veit jeg at jeg kunne dødd om jeg sa ja. I dag har det gått fint uten å drikke, men sånne dager har jeg også når jeg er på flaska. Noen dager uten lyst, andre dager jeg må drikke mange døgn i strekk..

Jeg er pissredd for å ikke være selvdisiplinert nok i lengden. For jeg kan ikke fucke opp en gang til, da mister jeg alt av det lille jeg har å vinne på å bli avholds nå. Men som sagt tendensen tidligere har vært at "glemmer " det når hjernen først gir etter for lysten til å drikke. Blir ikke meg selv, men vil få orden på meg sjæl nå. Trenger råd for å unngå samme feilene igjen