View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Takk for omtanken, ja går overraskende bra nå, var verst i starten og med unntak av de 3-4 dagene for et par uker siden.

Føler meg litt råtten innimellom dog, har blant annet dratt en hvit løgn for å komme meg unna et utdrikningslag om noen uker... Føles ikke så bra, men jeg kan bare ikke akkurat nå. Jeg vet jeg ikke kommer til å klare å holde meg edru en sånn kveld. Kunne tatt på meg kjøring eller løyet om at jeg må drikke pga mageproblemer, medisiner eller lignende men jeg tror det er best å holde seg unna for tiden.
En vanlig fest kunne jeg nok klart å være edru og dra hjem tidlig, men utdrikningslag sammen med de kameratene der, det går bare ikke. Det blir altfor mange spørsmål, jeg har jo alltid drukket og vært moromannen på fest, ingen kommer til å skjønne at jeg er edru. Så jeg får bare reise bort den helga eller noe...

Tar gjerne imot tips fra dere som har klart å slutte, hvordan dere forholder dere til lignende situasjoner, og hvordan dere gjorde særlig i starten da det kanskje var vanskeligst....!