View Single Post
Sitat av BAN Vis innlegg
At han er bekymret for sin egen egnethet som far mens han ikke har helt kontroll på rusen er et godt tegn. Da innser han nok at rus og familie ikke kan kombineres.

Selv klarte jeg aldri å starte opp et A4 liv etter for mye rus.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar! Håper de gode tegnene holder ved like 😀

Håper det ordner seg for deg også! Lykke til 🤞

Sitat av Maxinbror Vis innlegg
Trå varsomt , once a narkis , always a narkis.
Vis hele sitatet...
Den hører jeg alt for ofte! Men jeg er en god truende jente som liker og se det beste i folk. Jeg er kanskje litt for god truende. Men heller det en og vær alt for dømmende😀👍

Sitat av K-9 Vis innlegg
Du kan velge å ha troa på at alt blir bra og A4 noe som kan hende. Eller så kan du gå vidre.

Uansett så er det beste åvære tålmodig og støttende. Ikke prøv å lek lege som skal fikse han, men bare vær der. Bli hans klippe
Vis hele sitatet...
Da velger jeg og ha troa! Sefølgelig så kan det gå andre vegen også. Men jeg liker og håpe på det beste, forberede meg på det verste, og heller få en skikkelig god overraskelse!

Prøver og vær så god støtte som jeg kan. Er tydelig på at jeg aldri kan forstå hvordan det er, men jeg kan prøve og skape en forståelse. Jeg er veldig obs på og ikke være psykolig/lege. Det er det andre som har jobb som. Jeg og han er i et forhold, og han vet han kan komme til meg når som helst 👍 men jeg krever heller ikke og vite alt, da jeg velger og vise han tillit. Ikke alltid like lett, men utfallet er mye bedre en da jeg var overnervøs😅
Sist endret av Samboeravrusavh; 3. mars 2019 kl. 20:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.