View Single Post
GOP
snikfreak siden 2008
22
Tydelig at de har blitt strengere på dette etter 22 juli. http://www.dsb.no/Global/Publikasjon...precursors.pdf
Så felleskjøpet eller en som driver innenfor landbruk er nok det beste hvis du skal ha det. Føler med deg, husker jeg kjøpte krista-k til "mormor" siden hun var så gammel og ikke klarte å dra til felleskjøpte. Nå bor jeg i USA og kan kjøpe det på butikken eller bestille uten noe stress. Men blir lite av det i og med at jeg jobber innenfor DOD og har tilgang til litt heftigere substanser og objekter

nå i juletider er det perfekt å kjøpe fra apotekene, si det er til bestemors julesylte obs! obs! er svindyrt, men hva ofrer vi vel ikke for hobbyen.

Tror de bare er å glemme å få godkjenning fra dsb. Ring tollen også dsb, kan hende de er i julestemning hvis du sier det er til julesylta.

Tror de bare er å glemme å få godkjenning fra dsb. Ring tollen også dsb, kan hende de er i julestemning hvis du sier det er til julesylta.
Sist endret av GOP; 15. november 2014 kl. 22:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.