View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Særlig at du går rundt å spør randoms om å prøve hasjen dems, tror like mye på det som at 90% av all hasj er syntetisk.
Kom med kilder på det du sier da?

.
Vis hele sitatet...
Du skal ha kilder på at jeg røyker med andre folk?
"ja jeg filmer og dokumenterer alle gangene jeg røyker med halv ukjente folk fordi en gang i fremtiden kommer en dude på forum å ikke tror jeg røyker med andre folk" denne personen vet ikke narkotika er tabu å ulovlig.
Viss du hadde sagt du røyker med random folk, så stoler jeg på deg. Herregud. Trenger ikke kilder på noe så teit?

[quote=Anonym bruker;3628367

Kilder på det? Produseres nemlig mer en nok god hasj rundt omkring.
Kjøper du dritt på gata av en random er det din egen feil og du kan ikke skylde på noe annet enn din egen dumhet.

.[/QUOTE]

Reis til Marokko å spør de som lager mesteparten av hasjen som kommer innpå det Europeiske markedet. Eventuelt begynn å stol på hva andre sier.
Viss du er så sikker på det du sier kan jo du servere kilder på noe som er tabu å ulovlig.
https://youtu.be/UvFEKurFCHI?t=480

Regner med du selv bare røyker fullmelt marok?
Jeg kjøper ikke av randoms, jeg sa eksempler på hvordan folk får dårlige varer. (siden du ikke forstår hvordan folk greier finne syntetisk)


Det sårer sjela å se at folk som ikke vet bedre,nybegynnere, ikke er kresne osv. blir servert dritt og syntetisk.

Regner med at du greier tenke selv, viss du begynte å røyke/ville teste hasj for rus eller medisinske årsaker, å viss det eneste du fikk tak i var syntetisk. Hadde du likt hasj like mye?
Mange av disse får negative effekter å går å sprer negativ omtale om hasj (når de røykte syntetisk), som igjen fører til at det blir vanskeligere å få A4 KARI til å se positivt på hasj.
Vi som lever for Cannabis vill at det ska bli legalisert skjønner du.