View Single Post
Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg vil si jo mindre jo bedre. Fordi jo mer effekt du får jo mer lidelse og meningsløs vil hverdagen din bli. Blir nesten forbanna, du vet ingenting om hvor kjipt du kan ha det. En del av meg fristes til å si kjør på, gjør hva du vil - ut av skadefryd fordi du skal lære ettersom du ikke gidder å høre på de viktige tingene jeg har tatt meg tid til å skrive etter å ha gjennomgått personlige traumer på grunn av slik tankegang du har. Men jeg vil prøve å gjøre det beste for deg, og jeg råder deg til å gi faen i lsd til du blir eldre.
Vis hele sitatet...
Sorry hvis jeg har gitt et inntrykk at jeg ikke hører på d du skriver. D var ikke meningen. Alle tilbakemeldinger hjelper med å se andre synspunkt en mitt eget og setter pris på at du har tatt deg til å skrive og dele din erfaring

Sitat av Bær Vis innlegg
Du er i en veldig bra alder å være i for å skape mening. Du er supernevroplastisk, sammenlignet med hva du vil være senere. Du kan lære deg ting dritfort, men du må fortsatt dedikere tid. Varig mening kan du bare skape over tid, én trip kan nudge deg i riktig retning til å skape denne. Utviklingen av hjernen din er imidlertid verdt sykt mye og du burde ikke ta sjanser med den. Lær deg et språk, lær deg å kode. Bli med i et kor. Tae-kwon-do? Gjør mer av de tingene du liker å gjøre, og som du kunne sagt til noen at du liker å gjøre. Hvis du synes bevissthet og sånn er spennende, prøv meditasjon.
Hvis hard styrketrening begynner å bli kjedelig - har du vurdert å bytte til en annen treningsform? E.g kroppsvektstrening, svømming, klatring. God rutine for gøy trening er bra hele livet.

Eller gjør noe du vet kommer til å suge skikkelig, men som du vet vil være bra for deg senere. Sånn blir det mening av.



Rus er mye. Jeg vet ikke om det er forskning som støtter at bruken av psykidelika før 25 fører til høyere sjanse for å utvikle lidelsene du skriver.

Men≈alle psykoaktive stoffer kan påvirke utviklingen av hjernen din, det er lurt å holde seg unna mens den utvikler seg. Psykidelika har en potensielt omstruktrerende effekt på hjernen, det kan være dumt. Alkohol har en avslappende/oppildnende effekt som kan være dum, noe av det samme hos weed, osv. Ved å drive med andre rusmidler enn alkohol kommer du kanskje til å føle utenforskap, fordi det er ulovlig, fordi samfunnet liker alkohol og ikke noe annet (pga tidlig og hyppig eksponering i befolkningen), og utenforskap kan skape stress som ikke er heldig for psykisk helse.



Jeg foreslår at du prøver å få deg noen, før du prøver LSD.
Det er ofte veldig bra, og forelskelse og brudd kan være gode tester på om du er disponibel for å utløse psykose. Hvis du synes livet suger fordi du ikke har noen, kan dette forårsake en kjip tur.

Det hadde ikke overrasket noen om du driter i det som står her, det er ok. Det kan gå bra. Men LSD er en ting du vil få mye igjen for å spare på.

Det er dumt å ta sjanser med ukjent risiko.
Vis hele sitatet...
Takk for at du tok deg tid til å svare. Leser alle tilbakemeldinger og fint å høre på forslag og råd fra andre.

Når d kommer til damefronten og kjærlighet så har det sjeldent vært gjensidig. Gidder ikke å bry meg noe om det etter dårlig erfaring og tenker at det kommer når det kommer, og når jeg er klar for det.

Har prøvd de fleste former for lag-trening med andre men merker ikke til noe konkurranse instinkt, får ikke endorfiner av slik sport og ser heller ikke poenget.

Dette var helt til begynte med styrketrening/kroppsbygging for meg selv. Kanskje litt tidlig av meg å si at jeg er lei. Kjenner kanskje litt på det nå, men gleden av det kommer nok tilbake
Sist endret av Stillegardin; 16. september 2020 kl. 21:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.