View Single Post
Har lest hva folk tenker og vi har endret litt på planene. Vi tenker å ta 110ug lsd + 80mg mdma + lattergrass, med sannsynligvis weed mot slutten. Vi dropper ketamin, vi har mer enn nok å gjøre av det andre og da har vi litt mindre å forholde oss til.

Jeg hadde ALDRI i verden klart å forholde meg til ett excel ark på LSD.
Vis hele sitatet...
Fordelen med å ha tripsitter
Haha ja lykke til. Ingen burde ta LSD eller MDMA som 18 åringer. Man tror man vet hva man driver med i den alderen men man gjør ikke det. Og du sier dere allerede har en del erfaring. Det er bekymringsverdig. Hjernen er fler år unna og være ferdig utviklet. Du sier også dere skal være 9 personer som gjør dette sammen, det kan bli veldig kaotisk og om noen freaker ut går det fort utover de andre og kan gi en skikkelig kjedereaksjon. Men tviler på dere vil høre på det jeg skriver her uansett. Jeg gjorde hvertfall ikke det når jeg var 17-18
Vis hele sitatet...
Mye av det du sier er sant, men vi tenker at det er en forskjell på å være fysisk og mentalt moden, og i hvor stor grad man må være det. Vi er jo selvfølgelig ikke helt mentalt eller fysisk modne, men vi tenker at vi er mentalt modne nok til å komfortabelt kunne ta psychedelics. Tar vi feil? Godt mulig, vi er bare 17-18 ¯\_(ツ)_/¯
Alle 9 personer er veldig gode venner som kjenner hverandre godt og er komfortable med hverandre det er en mulighet for at noen freaker ut ja, og det ville jo naturligvis vært dumt. Men når vi forbereder oss godt vil denne sannsynligheten være liten, så vi tror det går bra

Hold dere til alkohol, rus ødelegger så mye.
Vis hele sitatet...
Vet ikke om dette er ironisk? Vi tenker ihvertfall at alt har mulighet å bli misbrukt, inkludert alkohol. Istedenfor å bare bruke rus som samfunnet aksepterer kan man bruke det som er objektivt trygt på en ansvarlig måte.

Ny “timeline”:


Sist endret av resonatescrab; 16. september 2020 kl. 20:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.