View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Veit du mer om åssen kosthold om win hof hjelper mot adhd? Droppe alt av sukker også gjøre pusteøvelser? Kan se at det kan hjelpe mot uroen men gjør det noe med konsentrasjonen og hukommelsen også?
Vis hele sitatet...
Jeg gjør Wim Hoff, det hjelper der og da, men det må gjøres regelmessig. Jeg kan bli litt høy av det, og få munndiare eller få behov for å lufte ting. Men gjør det jo ikke da jeg puster. Men hjernen klårnes, og jeg vet hva jeg skal skrive. Men dette blir fort borte når jeg faktisk skal sette i gang med det.
Gjorde pustinga i forgår i mørket ute. Satt på et åpent område helt alene. Da jeg hadde fått så mye oksygen at jeg følte det prikket i hele meg så så jeg skikkelser i området. Bare 1 sek da, men ting som stod på plassen forandret seg til noe som gikk mot meg. Trodde også at min egen skygge var en annen person. Men det var bare fantasien jeg gikk for mye inn i

Til Ts: jeg orket ikke lese hele innlegget, men er du nektet medisiner? Jeg startet selv på Ritalin, og første uken hadde det god virkning. Bare 1.dagen virket det skikkelig. MÅTTE gjøre ting. Ryddet og greier. Uke 2 ble jeg apatisk. Ingen tanke! Trente ikke, spiste nesten ikke. Beholdt hygienen, men ellers så var jeg ikke motivert for noen ting. Hadde det helt greit med å bare sitte på rommet og glo i veggen for det var ingenting som ga mening. Det var egentlig veldig kjedelig. Uke 3 økte jeg til 30 og ble bare normal igjen, altså, konsentrasjonsvansker og smådeppa. Økte til 40 med dosefordeling. Så økte vi til 60, men 40 og 20 mg fordelt. Jeg skulle starte med 40 om dagen pga de er sterkest. Men dette hadde null effekt. Jeg byttet i stedet og tok 20 morgen og 40 kveld. Funket bedre. Men jeg fant ut at logg var nødvendig. Leste dette opp til legen og jeg hadde visst bare 20 minutter med fred inni meg til jeg ble nervøs og irritabel. Da fikk jeg bytte til Aduvanz. Startet med 30 mg og dette holdt seg stabilt i 2 uker. Endelig gikk jeg en hel dag og var glad uten å være manisk. Men for meg følte det som rus da jeg endelig kunne være sosial, rydde, konsentrere meg uten å bli utslitt og sint.
Uke 3 begynte den gamle meg å komme tilbake. Jeg ble utålmodig og tok 2 piller en dag, altså 60mg. Den dagen klarte jeg å være konsentrert og motivert. Energien boostet litt ekstra. Klarte akkurat å bli trett nok til å sovne når jeg skulle til sengs. Startet på 50 mg for en uke siden. Kan ikke si jeg merker veldig forskjell. Bare at jeg er litt mer våken , men pillene virker ikke mer enn 4 timer :/ jeg har høy forbrenning.

Jeg har veldig lyst å prøve ut fler ting. Wellbutrin frister. Jeg er deprimert i tillegg (har det som diagnose). Cipralex tør jeg ikke for har lest mange blir trette av det.

Jeg drikker aldri alkohol. Det gir en forferdelig nedtur. For meg kan alkohol være direkte farlig. Når folk her inne skriver om MDMA så er det som å lese om meg selv på alkohol. Har ikke vært full siden nyttårsaften. Har ikke rørt alkohol siden..
Hadde ikke rørt alkohol flere mnd før det heller, men ble invitert på en fest med en god venn.

Har veldig lyst å prøve LSD, for har hørt man kan forandre seg etter det. Hasj har jeg lyst prøve men forbinder det litt med å bli et «hasjhode». Så tror det er lurt å ligge unna.
MDMA tør jeg aldri.

Det jeg lurer på er egentlig om vi som har slike problemer uten å bruke pillle, altså depresjon osv, hadde hatt godt av å bruke noe slik. For hvem ville tatt «Depresjonspilla»? Pilla som gjør at du blir trist, ser svart på ting og får lav selvfølelse? Den ville blitt frarådet! Men noen av oss er faktisk slik naturlig..

jeg er nesten 30 og aldri brukt medisin. Men jeg gav opp. Medisinen har gjort at jeg i det minste kan se litt lyst på livet noen timer pr dag. Men vet ikke om Aduvanz er det helt riktige.