View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg tror ikke at scenen som utspiller seg i klippet over i nærheten skildrer hvordan en person ville ha sett ut etter å ha inntatt 100mg med LSD. Jeg tror ikke at personen ville ha hatt muligheten til å kommunisere med andre, snakke eller beveget på seg i særlig stor grad. Jeg er ganske sikker på at personen ikke ville ha tenkt tanken om å drepe seg selv for å komme ut av ''trippen'' en gang, da de godt mulig ikke ville hatt peiling på hva ''seg selv'' var en gang. Min tanke er at det ville ha sett ut som om de sov, og de ville ha vært totalt frakoblet denne virkeligheten og alle tanker om hva slags situasjon man er i, og hvem man selv er. Men det blir såklart veldig spekulativt da jeg ikke har hatt personlige erfaringer med i nærheten så ekstreme doseringer med LSD.

Det nærmeste jeg kan finne beskrivelser av slikt er vel Chinacat72 og Whiterasta sine beskrivelser av thumbprinting som da altså er doseringer på opp til flere hundre milligram lsd.

https://www.shroomery.org/forums/sho...Number/1427364

Faren for HPPD eller andre skader er nok svært høy når man gjør slikt. Folk har gjort det og overlevd, men det kan også være farlig har jeg hørt med tanke på respirasjonssvikt. Og selv om man overlever, så er det jo ikke særlig kult for alle å gå rundt resten av livet med varige men etter en syretur. Litt for heftig for de fleste av oss vil jeg tro...
Vis hele sitatet...
Takk for lenken, Relevant. Beskrivelsen minner om en intens DMT-session. Bare i 10+ timer