View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Niks. Du har lenka til timeslange youtubevideoer, og vage avisartikler. Det er med all tenkjeleg respekt å melde ikkje kjelder. Du bør greie å vere langt meir konkret.

Forøvrig svarte du ikkje på nokon av spørsmåla mine, som t.d. kva du legg i unormal stråling...

Ja, da er vi tilbake på påstander frå enkeltpersoner - som uttaler seg om det du påstår er klassifiserte hendinger, utan at dei får straff...?

Dette er falsk dikotomi. Det er andre alternativer enn fly og aliens. T.d. radarfeil, at operatør faktisk tok feil, også viare. Eg har vel og gjort klart eit par gongar at det er interessant å vite kva som har vorte gjort av undersøkelser? Kanskje eg skal sitere meg sjølv:


Ja, eg skreiv faktisk nettopp det for eit par innlegg sidan.


Jamen...

Eg har ein rosa enhjørning i garasjen. Den er ganske kul, og av og til lyser den i mørket. Alle bør komme å sjå på den. Men den er litt sky, så det hender den er usynlig.

For hule helvete, dette er ikkje matnyttig. Du argumenterer ikkje, du poster en haug lenker, og når folk eksplisitt etterspør argumentasjon er du butthurt for at vi ikkje religiøst trur på deg?

Så la meg spørje igjen: kva skal til for at du skal endre meining?
Vis hele sitatet...
Er aldri butthurt eller sint som du hevder jeg er. Slapper av her med en kald brus Hvis du ikke synes det er interessant at en hel base som passer på atomvåpen i den kalde krigen i England plutselig ser en UFO både på radar og fysisk som oppfører seg helt annerledes enn et vanlig fly så kan jeg ikke hjelpe deg med noe.


Det er bare 100 milliarder planeter i vår galakse og vi er sikkert de smarteste av dem og alle som ser en UFO er mentalt ustabil...