View Single Post
Heisann folk! Jeg er litt nysgjerrig på hvordan folk på autisme spekteret og med add/adhd kan reagere annerledes på rusmidler.

Jeg har selv Asperger og (mulig) adhd.

Hvis jeg tar jeg mdma så blir jeg trøtt, gjesper konstant så tårene renner og helt "couch locked" som om jeg skulle ha tatt et gigantisk bøttetrekk med prima bønne. Det er sånn 50/50 om jeg blir varm under mdma rusen eller fryser, noen ganger slår det frem og tilbake om hverandre under samme trippen. Jeg kunne aldri tatt dette i fest-sammenheng, da det er større sjanse for at jeg hadde sovna enn å fått energi til å danse.

Så jeg er litt nysgjerrig på om andre opplever dette? Er det andre stoffer dere får paradoksale effekter av?

Jeg kan styrte 0.5ltr energidrikk og sovne som et barn. Benzo har null funk på meg what so ever, uansett hva jeg bruker det til. (Mot uro/angst eller for å bli "rusa"... ja jeg vet det er apedop men det er dop som ikke funker på denne apen hvertdall)

Har jeg vært litt trøtt og tatt en imovane så når den kicker inn er jeg plutselig ikke trøtt lenger, men blir hyper og pratsom. Litt som en veldig mild speeda effekt eller noe (Har tatt den en stund før jeg tenkte å legge meg fordi enkelte ting bruker over gj.sni. lang tid å virke etter inntak hos meg, 4-5 timer på LSD, 50 min på mdma, 2 timer på Atarax for søvn etc. Imovane tar ca 40-50 min fra jeg er trøtt og tar den, til jeg blir skikkelig pratesjuk og gira som en 5 åring på 1kg godteri)


Det er også interresant å høre hva dere som kun har en av delene (kun ASF eller ADD/ADHD) opplever.

Kan for eksempel måten jeg reagerer på mdma på indikere at jeg faktisk har ADHD eller kan det være fordi hjernen til en autist er kobla annerledes og jeg derfor reagerer annerledes?

All feedback enten her eller på PM/DM tas i mot med takk ✌🏼

~ SWIM420 ~