Tråd: kadafi zaman
View Single Post
Sitat av Bankmann1 Vis innlegg
Det er ingen som nekter han noe som helst. men når man er en offentlig person, og i tillegg en journalist, så har man lov å diskutere hans valg av ord og språk.

Dette er et debattforum, da har man lov å diskutere ulike saker, som denne. Jeg har også lov til å poste et innlegg som handler om tema :-)

Hva mener du egentlig med din post, at jeg ikke skal poste innlegg med min mening? At min mening er feil? Eller at jeg har gjort noe galt her?
Vis hele sitatet...
Du har lov til å stille spørsmål ved det, og jeg har lov til å påpeke hvor lite relevant det er for saken. Problemet her er at Pakistan er på vei mot et totalitært styre der demonstranter undertrykkes og selv internasjonal presse fengsles når de dekker det. De innfødte blir ofte torturert også, og det du fokuserer på er at Zaman ikke har vært veltalende nok. Det er absurd, for å si det enkelt.

Kritikk av at norsk presse bruker "sjokkert" og lignende i media hele tiden er greit nok, men for faen - her har noen blitt banket av politiet, falskt anklaget med reell sjanse for å bli dømt til fengsel i et land notorisk for tortur. Det er et fokus som ikke ligner grisen.