View Single Post
Sitat av SpeedBenzo Vis innlegg
Har knust 3 dører og 4 vegger i blackout. Skal snart i retten og forsvare handlingene mine. Jippi!
Vis hele sitatet...
Huff det er aldri moro. Noen episoder før eller etter der du har gått berserk? Hatt problemer med å tøyle sinne tidligere eller hatt noen indikasjoner på at du kan tippe helt over i fylla?



Sitat av esselte12 Vis innlegg
Med noen linjer cola i nasen og heftige mengder med sprit ble jeg tidenes kakse og svidde vel av en 38k cirka på byen i Oslo..

Nordlending som skulle tøffe seg for gutta i Oslo
Vis hele sitatet...
Oi. Du snakker om fylla-angst og bondeanger dagen derpå. Var det en dyr nok lærepenge til at du har droppet den comboen eller kuttet ut minst en av dem? Nå er jo 38k et relativt beløp. For de som mye har er det kanskje bare mest flaut. Men for de som ikke har særlig mye mer eller har litt treg påfyll må jo noe slikt være helt skrekkelig.

Selv har jeg en gang blåst typ 1500 kr på et barbesøk og det klarte jeg som fattig student så jeg måtte pante tomflasker og leve på kneip og syltetøy i 10 dager etterpå. Da lærte jeg å ha en liten flaske med på lomma for å slippe store overraskelser på søndags morgen. Nå når jeg ikke er student er jeg sjeldent på byen og drikker så sjeldent at nå dropper jeg "lomme-sprit". Men som fattig student var det kjekt å begrense utleggene.