View Single Post
Når jeg var 18 - 19 var jeg på super-nyttårsfylla på en helt enormt folksomt fest typ ekte trash-inn-det-nye-året stemning.
Husker så vidt vi dro fra vorset og etter det har jeg bare flashes av noe som virker som en jævla feberfantasi med ekstra kjipt preg.

- Slo 5 stk til legit blodpøler og bulldozet typ 2-3 andre
- Pisset på en fyr typ tømte hele blæra utover ryggen hans etter å ha truet han til å stå stille å titte lydig inn i tujahekken i hagen
- Sto å hylgrein til en voksen kar som var uheldig nok til å være naboen til galskapen denne kvelden - tror jeg mistok han for å være faren min et par ganger
- Fikk et par på trynet selv(heldigvis) av en som faktisk kunne stå på beina sine i motsetning til meg
- Vandret typ 5 km rundt om å gjennom diverse gater og slå på verandadører, vinduer, oppførte meg som en mongo og skremte vannet ut av samtlige
- Lå i bar overkropp og rullet rundt midt i byens mest trafikkerte vei til politiet tilfeldigvis kom rullende og plukket meg opp
- Ble kjørt hjem av politiet og fant utrolig nok veien gjennom døra og tittet på klokka når jeg var inne; den var bare 23:00...…..

Gikk på en smell, men var faktisk moden nok til å ta valget om å aldri drikke meg full igjen. Har ikke rørt sprit siden, og aldri drukket mer enn et par pils i ettertid.
Sist endret av SpiritLion; 19. januar 2020 kl. 16:39.