View Single Post
Sitat av subscribe Vis innlegg
Tok selv solarium på tirsdag og nå nettop(har jobbet inne i hele sommer). Tok 23 min på tirsdag og 16 min nå. For min del kommer fargen først dagen etterpå, og den kommer alltid etter to tette økter.

Grunnen til at jeg kun tok 16 nå er for å ikke belaste pigmentene så sykt. Dessuten opplever jeg at pigmentene er sterkere i dagene etter en økt, og føler faktisk at den korte økten i dag gir meg mer farge enn den på tirsdag. Hvorfor, eller om dette faktisk stemmer har jeg ikke noe svar på.

Kan også legge til en siste: Det jeg opplever som defintivt mest effektivt er å ta en kort økt(12-16 min) på en solrik dag for så å tilbringe mye tid i naturlig sol. Kan være noe med at pigmentene aktiveres bedre av de sterke UV-strålene i solarium, jeg aner ikke.

Alt fra meg til nå er bare personlige opplevelser og funker kanskje ikke for hverken deg eller meg. Har ganske lys hud, så kan godt være jeg ofte lurer meg sjøl ang hvor mye farge jeg faktisk får.

Har aldri brukt kremer fra solarium da jeg har inntrykk at dette vil gi en mer overfladisk og kortvarig farge. Samt en noia for at fargen ser unaturlig ut, uten at jeg vet om dette stemmer.
Vis hele sitatet...
Ahh, takker

Fikk du bra farge etter de to solariumstimene? Er det syden-farge eller tydelig skille bare?