View Single Post
Sitat av subscribe Vis innlegg
Smash: Solkrem stopper ikke HELE prosessen. Solkrem er et filter, et filter som har gitt meg mer ut av solingen da det ikke oppleves like sjokkerende for huden. Dersom du har hud som blir fort brun, og sjeldent brent vil kanskje ikke solkrem ha en positiv virkning. Men jeg selv opplever at jeg får mer farge i ansiktet ved å bruke solfaktor. Du får nesten bare prøve selv, jeg var nemlig selv en stor skeptiker før jeg faktisk prøvde det ut. Det var en blond "bimbo" som anbefalte meg solkrem i ansiktet, ei som forøvrig er gresk.

Sukkersyke: Hvordan gjør melanotan huden brunere? Det hjelper da ikke at pigmentene kan øke stimulasjonen dersom de ikke blir utsatt for UV? Det blir som å si at man får muskler av anabole steroider, da det egentlig er treningen(med mer effekt) som gir muskler.
Vis hele sitatet...
Hmm, spennende. Hva slags solkrem-faktor er det du bruker da?

Hva anbefaler dere?

Skal jeg ta sol idag og lørdag, eller torsdag og lørdag? Frykter at fargen kan forsvinne litt om jeg tar idag, frem til lørdag.
Sist endret av smash00; 7. august 2019 kl. 14:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.