View Single Post
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
jøss ingen som viste deg gulvet når du trua ei jente ?...
Vis hele sitatet...
Artig du
1. det var ingen trussel
2. hvis noen gjør noe uakseptabelt skal de bli satt på plass. uansett kjønn eller alder.

Sitat av guppy Vis innlegg
Dere som skal drive å rakke ned på oppførselen min, kan bare dra fra tråden. Det jeg spør om er hvor sterk sak læreren min har imot meg, og evt hva slags straff jeg vil få. Jeg truet hun aldri, jeg bare sa min mening, sett fra min side.
Vis hele sitatet...
jeg begynner også og bli veldig lei av de moralvokterne som henger på forumet her.

on topic: du har ikke noe og frykte. jeg kan fortelle deg at du fortjener grisebank, uten og mene at jeg skal banke deg. jeg ser på det som et tegn på at personen har fått nokk og er dritt lei og bare sier ifra før han klikker.

Sitat av Xernox Vis innlegg
Nå er ikke jeg advokat, men "du fortjener et slag i trynet" er jo ikke truende? Det er ikke snilt sagt, men han truer ikke læreren sin. "Jeg skal slå deg" er noe annet.
Vis hele sitatet...
lett sagt
trussel: jeg skal slå ut trynet ditt etter skolen i dag! pass deg!
advarsel: hvis du fortsetter slik kommer du til og få juling
advarsel: du fortjener juling for det du har gjort.

etter det jeg har fått med meg da.

Sitat av guppy Vis innlegg
Utvisningen jeg har hatt, er fra denne episoden. Ellers har jeg hatt en annen utvisning fordi jeg nektet å feie gulvet. Jeg går 2 Året på vgs.
Vis hele sitatet...
jeg hadde en lignende episode i 10.ende da jeg måtte rydde i søppelskuret på skolen fordi jeg tapte en lek i basis timen(klassens time) jeg nektet, og ble sendt opp til rektor og forklarte hvor hjernedød lereren min var som trodde at jeg ville rydde uten problemer

Sitat av guppy Vis innlegg
Gidder ikke sitte her å forsvare meg, men synes det er morsomt hvordan dere dømmer folk, uten å vite en døyt om personen.
Vis hele sitatet...
Velkommen til freakforums moralvoktere. nesten alle som gjør noe umoralsk får kjeft/moralpreken selv om trådstarter allerde har lagt seg flat og vet at det var dumt eller ikke vill ha moralprekener.