View Single Post
Sitat av Apeloff Vis innlegg
Håper inderlig ikke du blir min lærar i fremtiden.

Stryke eleven i ett fag bare fordi du blir personlig skjelt ut? ærlig talt?
Uansett hvor stygge regler en elev klarer å lire av seg, så betyr ikke det at hans kompetanse i naturfag = dritt.
Vis hele sitatet...
Først og fremst: Lol. Jeg håper heller ikke jeg flytter til sabla Møre og Romsdal.

Dernest: En elev kan stryke i et fag dersom han/hun ikke har nok timer i faget. Hvis en elev og en lærer har en kjip tone, og eleven i tillegg er en "problemkid" vil dette som oftest resultere i mye skulk. Dette vil igjen føre til at eleven ikke får nok timer/prøver i faget for å kunne stå.

Sitat av guppy Vis innlegg
Utvisningen jeg har hatt, er fra denne episoden. Ellers har jeg hatt en annen utvisning fordi jeg nektet å feie gulvet. Jeg går 2 Året på vgs.
Vis hele sitatet...
Hm. Yrkesfag? Jeg foreslår likevel at du tar en prat med denne læreren. Eller hvis du ikke vil snakke med henne direkte: Inspektør/Rektor. Fortelle om episoden fra din side og kanskje få med noen venner som kan bekrefte historien din?

Sitat av Odonkor Vis innlegg
Lykke til!
Vis hele sitatet...
Ja, jeg skulle gjerne sett hvor mange voksne her som med hånden på hjertet kan si at de digger skitunger som slenger med leppa til deg og tror de veit hvordan verden funker. Jeg er hvertfall ærlig med meg selv. Så til deg og.