Tråd: Rasister
View Single Post
Sitat av Xasma Vis innlegg

Jeg har vært der du er, men det finnes faktisk tre kjønn.
Fra wikipedia. Om du følger linkmylderet vil du se at ca. 0.6% av befokningen har slike "diagnoser", ergo er to feil, uten at det åpner for at det er 7 millioner og man bare kan si man er noe, og så er man det. Men det er en lite fruktbar definisjon ettersom "gender" og "sex" ikke kan brukes på norsk, d
Vis hele sitatet...
Interresant, har ikke hørt om det før. Det første jeg tenkte på når jeg leste det var at folk blir også født med downsyndrom, med en arm og andre defekter.

Så når du sier at moder jord skaper et menneske som ikke er verken hun eller han, så er det intensjonen til moder jord? Men når et menneske blir født med feks downsyndrom er ikke det et bevisst valg av moder jord? Kanskje jeg tar helt feil og du tror det, men har ikke sett et «normalt menneske» som har prøvd å ligne så mye som mulig på en med downs.

Hva har en med downsyndrom og en med Intersex til felles? Ingen av dem er optimale «reproduksjonsmateriale» hvis jeg kan kalle det det. Mens en «vanlig mann og kvinne» vil kunne reprodusere uten problemer og er det ikke det som er hele meningen?