View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjenner meg igjen i det du skriver. Den konstante tenkingen om det, drømmene, unnskyldningene som "politikerne gjør det, kjendisene" etc. Så derfor skulle det være greit at jeg også gjorde det.

Jeg begynte smått, holdt på i litt over 2 år med mye festing og kokainmisbruk. På slutten endte jeg opp med å ta det hver dag når jeg ble sykemeldt.
I dag får jeg dødsangst bare jeg sniffer litt.

Du beveger deg ut på skummelt farvann. Det kan gå en stund før du innser at du sitter for langt inn i det, også baller det på seg..

Vær så snill å selg de 4g'ene du har eller kast dem i dass. For om du har tankegangen "skal gi meg når jeg har brukt det opp", så vil du mest sannsynlig kjøpe mer senere og finne en unnskyldning for det.

Kokain er ett veldig avhengighetsskapende rusmiddel, ekstremt hardt for hjertet også.

Ha en fin dag videre TS, så håper jeg at du klarer å legge det fra deg :-)
Vis hele sitatet...
Endelig en som ikke klandrer meg men heller prøver å motivere meg. Mange her som har skrevet bare dritt om hvor svak jeg er og bla bla.

Men anyways, kommer ikke til å selge det fordi det er jo enda mer straffbart enn å bruke det selv. Er ikke keen på å selge heller pga er jo mye risk å selge coke.

Men er helt enig at jeg bør gi meg, kanskje heller finne et annet dop enn cola. Men saken er den at jeg allerede føler at jeg må ha cola, vanskelig å forklare men jeg ender opp med å ta linjer uten å tenke over det. Det er liksom automatisk handling. Og i natt etter å ha dratt rundt 15 linjer, så tenkte jeg at nei nå må jeg slutte før jeg OD'er. 7 timer senere merket jeg til abstinenser som angst, og forhøyet depresjon. Og følte meg helt nummen i huden. Så sovnet jeg. Nå tok jeg akkurat 3 linjer og nå er de abstinensene borte. Skal sis at jeg har ikke holdt på veldig lenge, men har holdt på dag etter dag og ikke bare helger og fester, og har tatt særdeles mye. 1g bag holder liksom 2 dager...

Men skal vurdere kitkat heller.