View Single Post
Sitat av Kaunda Vis innlegg
...Du som røyker hasj har aller minst kunnskap om hva som skjer oppi hodet ditt når du røyker hasj...
Vis hele sitatet...
Jeg vet at jeg lever et helt normalt liv ved siden av, med fast jobb og nesten plettfritt oppmøte. Det sitatet skal du forresten få overbevise meg litt til om .. Jeg drikker også mye mindre en før. Positivt i min bok

Sitat av Kaunda Vis innlegg
Ved å ha sett skjebne på skjebne med likeartet utvikling, har politiet opparbeidet seg erfaring og kunnskap om sammenhengen mellom rus og kriminalitet.
Vis hele sitatet...
Hvis dette var sant så skulle man vel tro de allerfleste i politiet så at vi har lover som kriminaliserer kansje så mye som 1/3 av norsk ungdom, som ellers klarer seg fint i samfunnet.


Sitat av Kaunda Vis innlegg
Dessverre er det en del unge som i ung alder definerer seg selv som outsidere, de bestemmer seg for at de er "mot foreldre, mot skole, mot politiet......og for narkotika. De taper på alle fronter, men finner hverandre i felleskapet dopet gir. De får et trist og dårlig liv, og dette kan ikke politifolk sitte å se på uten å forsøke å hjelpe dem og stoppe det.
Vis hele sitatet...
Nei kjære venn, det er du å dine likemenn som definerer meg som en outsider og taper(takk for det forresten). Verden er grå, man kan faktisk nyte rus uten å melde seg ut av samfunnet. Hvis det å være innsider betyr at jeg må være sammen med folk som deg, ja da blir jeg outsider av helt andre grunner en litt hasj!


Sitat av Kaunda Vis innlegg
Det kan aldri bli propaganda å drive opplysningsformål. Hvis de kan redde bare ett liv er innsatsen verdt det!
Vis hele sitatet...
Hvor mange har fått liv ødelagt av kjipe og urettferdige dommer basert på en handling som ikke skadet noen? Kan bli et rent helvette å få seg jobb hvis du har en narkodom over deg. Det skjer ikke hvis du kjører i fylla for eksempel.. Noe jeg anser som MYE farligere. Du kan riktig nok ikke kjøre bil en begrenset periode. For ikke snakke om at når du blir definert av andre som kriminell, er veien for og akseptere dette om deg selv mye lettere.
Sist endret av murloc; 17. desember 2008 kl. 22:18.