View Single Post
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Beløpet var da sky høyt. Men hva forventet du når du reiste i fengsel? At alle regninger på magisk vis skulle slutte og komme. Når jeg satt inne så hadde jeg med bank brikken. Og fikk lov til og fikse regninger med tilsyn fra betjent.
Vis hele sitatet...
Så bra at du hadde bankbrikken med da, det hadde ikke jeg. Faktisk hadde jeg bare med det jeg sto i da jeg ble arrestert. Det er ganske vanlig å ha lite med seg når man blir hentet rett fra gata, varetektsfengslet i månedsvis og satt direkte på dom.

Soningen var altså ikke planlagt, som du sikkert skjønner nå ...

Jeg kunne kanskje ordnet med ting og tang slik du gjorde om fengslet ikke het "Ringerike fengsel". Der er avslag en seriøs regel, og ordet "innvilgelse" er et stygt banneord.

Jeg tenkte heller ikke på at saken var på tur til namsmannen, og jeg tenkte i hvert fall ikke at "nå kommer NAV til å gjøre noe feil sånn at jeg får vanlig trygd i lang tid, og at namsmannens trekk av den grunn bare fortsetter."

Jeg kunne skrevet mer, men jeg tror ikke du trenger det, du har nok bedre forståelse nå.

Ha en fin kveld!

Sitat av Dough Vis innlegg
Umulig å si noe om uten at du spesifiserer nærmere hva disse 19.000,- er. Høres ut som du ikke forteller alt. Men det høres veldig drøyt ut ja.

Det har vært en endring i salærer. 1.10.20

https://www.intrum.no/bedriftstjenes...-purregebyrer/
Vis hele sitatet...
Takker, skal se på linken.

Det ligger ikke noe mer av betydning i saken. Jeg kunne sikkert vært mer spesifikk med tanke på salærer og andre påplussinger, men ok.

Jeg har ingen interesse av å fare med svada og halvsannheter.
Sist endret av Bygdedyret; 29. september 2022 kl. 06:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.