View Single Post
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Sivilisasjonen kan ende på flere måter, mange tenker en sivilisasjonkollaps er atom, meteoritt eller noe slikt. Men jeg tror at vi er nært en kollaps! En annen type kollaps, der myndigheter kontrollere alle til slaver og sauer. Det begynner med fjerne fysiske penger KYC på crypto kjøp, skremmsel som feks covid.

Når jeg var i 30 årene turte jeg å si mine meninger om innvandrere eller mine syn på div. Nå tørr jeg faen ikke si ordet innvandrere fordi jeg blir hatet.

Den form for kollaps tror jeg på, det er en grunn ar Andrew Tate eller hva han heter blir utestengt overalt, myndigheter over hele verden frykter han. Fordi han snakker sannheten å kan ikke stoppes.
Vis hele sitatet...
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Kan si meg enig i at vi ikke skal tro alt på internett, men ble lært også at verden følger penger, og fornuft vs penger aldri går sammen feks strøm. Atomverk er mer miljøvennlig men det er mer penger i grønner fake PR som vindmølle eller alternativer som er mer skadelig.

Samme kan sies om vaskine debatten, når myndigheter presser ned de som stiller spørsmål så blir det bekrymingsverdig. Om myndigheter ikke hadde brydd seg om feks Joe Rogan eller russiske propaganda (som er sant) hadde jeg aldri blitt så bekrymet. Det er når tungen blir skåret vekk til de som roper at noe skurrer.

Andrew Tate er en jævla drittsekk! Har hørt podcastene og er både uenig, men også enig! At han kan få lov å komme med sine meninger, er demokratisk. Men så utestenger pina meg Meta, YT og tiktok.. Da begynner man nesten å lure hva han egentlig vet?

Ja, han har en stor følgertall av nyere gen som tvile på myndigheter og hvordan verden fungere. Ergo, det truer pyramide spillet hvordan verden fungere.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner ikke. I følge deg snakker han sannheten, men du er uenig med han i noe(?) og du lurer på hva han vet. Hva tror du Tate vet som ingen andre vet?

At han ble utestengt tenker jeg også er problematisk, men synet hans på mennesker er enda mer problematisk. Han fremstiller mennesker som spillere i en spillverden og har en svart-hvitt mentalitet. Skal jeg følge hans syn på menneskeheten så vil jeg si at ja, der finnes nok noen spilleregler, og ja, livet er på mange måter en konkurranse. Men mennesker, og livet, er mye mer enn bare det, og der vil alltid være unntak fra regler.

Når jeg ser at dette er forbildet mange unge gutter og menn har i dag, så er det ikke rart sivilisasjonen vil gå til helvete. Jeg støtter han i budskapet om å jobbe hardt og være den beste utgaven av seg selv, men jeg støtter ikke han i å undertrykke psykiske vansker og å hate kvinner (samtidig som han desperat jobber hardt for å få så mange til sengs som overhodet mulig, oh the irony).

Men det hadde vært interessant å se om denne mannen kan senke selvmordsstatistikken og gjøre livet til menn bedre (og grunnen til at jeg nevner dette er fordi han åpenbart tiltrekker seg menn som sliter). Jeg vedder ene nyra mi på at han ikke klarer det. Jeg tror det siste usikre menn som sliter trenger, er en sånn type som Tate, men om noen har opplevd rikdom og lykke som følge av Tate sine budskap og råd så ville det vært interessant å høre om.