View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av VitoScaletta Vis innlegg
Der har du hvorfor jeg er litt, meh.. bare betal c02 avgift så kan du gjøre hva du vil.
Vis hele sitatet...
Jo, men økonomiske incentiver funker. Det har elbiler i Noreg demonstrert rimeleg grundig. Vi har systematisk gjort det kunstig billig, og det har ført til nedgang i karbonutslepp frå vegtrafikken.

Du kunne gjort akkurat samme ved å tredoble prisen på bensin. Forbruket hadde garantert stupt.
Sitat av VitoScaletta Vis innlegg
Vi vil forby biler i hele EU vil vi ikke det?
Er ikke det å gå litt tilbake i tid når alle før hadde ett kjapt fremkomstmiddel, nå har ingen det?
Vis hele sitatet...
Sukk. Kven er 'vi'?

Del av det er å bygge opp kollektivtilbod som gjer at behovet for bil vert mindre. Alt frå kortdistansetilbod, til langdistansetilbod. T.d. kan jernbane frakte folk med 1/5 av utsleppa frå bil. Igjen; det kjem åpenbart ikkje av seg sjølv. Samfunnet må legge til rette for det.
Sitat av VitoScaletta Vis innlegg
Jeg vet at de "nuller" seg ut fordi de transporterer store mengder men trenger vi fremdeles at det transporteres ting så ofte, eller?
Vis hele sitatet...
Delvis ja. Men samtidig tipper eg det er gunstig å dyrke tomaten du skal ha på brødskiva i sør-Europa framfor drivhus på Jæren. Transport er ikkje veldig stor del av utsleppa til eit produkt.

Som du er inne på vil det å styrke reperasjonstankegangen vere eit viktig grep; forbruk medfører utslepp. Om vi kan reparere ting og halde dei i bruk over lengre tid vil det føre til lågare utslepp ja. Både frå transport og frå produksjon.