View Single Post
Er folk seriøst så jævla desp etter fitte? Dette er jo bare tragisk... Kan dem ikke heller kjøpe seg en hore så får de en som er med på det, er i fysisk stand til å bevege seg ettersom de ikke er neddopa og ikke gjør så du risikerer fengsel... Må jo være mye bedre? Hvis de sliter så jævlig med å få seg et ligg... GHB er kjent for daterape, men hva skjedde med rohypnol a? Hvor har de OG voldtektsmenna blitt av????

Sitat av discorebel Vis innlegg
Hun på overgrepsmottakket virka jævlig forvirra, og jeg kunne høre at hun dreiv å søkte på pcen sin imens vi snakka. Faens inkompetente jævler, skulle tro at noen som jobber på overgrepsmottak vet hva GHB er. Og på legevakta mente dem at dem ikke kunne teste med mindre hun var helt "overstadig beruset" til det punktet at hun ikke kunne gå eller no sånt, vet ikke akkurat ordlyden da dem ikke slapp meg inn, bare hun som fikk komme inn. Skjønner ikke hvor Jævla vanskelig det skal være å ta i mot en kopp med urin, og sende til analyse
Vis hele sitatet...
Nærmeste overgrepsmottak ved meg er i Fredrikstad. Ligger som regel i samme bygg der legevakta ligger. Annen avdeling bare. Åpent 24/7 hele året. Regner med dette gjelder hele Norge. Dro dit med en "venn" klokken 09:00 på en søndag morgen og det var åpent der. Ble vekt av en venn som sa henne hadde blitt voldtatt... Og jeg måtte vitne... Syntes det var litt rart at jeg klarte å sove meg gjennom en voldtekt som skjedde i et lite popup telt med plass til 2 bittesmå luftmadrasser og sekkene våres... Snakk om 1-2 kvadrat meter i teltet... bittelite... Lå 10cm ifra henne... Hadde jeg vært våken hadde jeg sett rett inn i ansiktet hennes... Han ble jo ikke dømt da... Eneste som kunne bevises var at de hadde hatt sex... Og denne jenta er kjent for å knulle alt mulig så kanskje henne angra... Men synes det også er verdt å nevne at dette var guttens 3. Voldtektssak på 3-4 måneder... Og han fikk en ny en 2 måneder etter denne... spesielt, men var veldig god hjelp å få på overgrepsmottaket. Politiet kommer for å ta avhør osv, også vil de ha fysiske prøver av kroppen din så du må nok kle av deg. Sikkert ikke så gøy rett etter en voldtekt... brukte til sammen 9 timer på det... 3 siste timene var på politistasjonen i Sarpsborg der vi måtte avgi hele forklaringa på nytt... Viktig hvis du vet du har blitt voldtatt å IKKE dusje før du får dratt til overgrepsmottaket får å ta DNA tester... Men voldtekter er ofte vanskelige å bevise i retten... Hvis du ikke har masse blåmerker og knyttnevemerker i trynet etter det så er det så godt som umulig å bevise... Med DNA test kan de bekrefte at de 2 har hatt sex, men umulig å bevise at dette ikke var frivillig så er vanskelig med sånne saker... Dessverre vært vitne i en del sånne saker... Ingen av sakene jeg har vitna i, har noen blitt dømt... Var en overgrepssak mot en 13 år gammel gutt begått av en 49år gammel mann... Han fikk 2,8år og måtte betale 150.000kr i oppreisnings erstatning... Straffene i Norge er jo latterlige så skjønner nesten ikke at folk gidder å anmelde i det hele tatt... er jo helt håpløst... <— ikke ta meg 100% bokstavelig... Anmeld alt av sexuelle overgrep selvfølgelig
Sist endret av Salvia10; 1. august 2020 kl. 08:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.