View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette må være den mest inspirerende tråden jeg har lest her noengang for meg da jeg personlig har mye av den samme problematikken med min psykiske helse som du beskrev før du begynte å mikrodosere.

Om meg: Jeg har borderline og bipolar i tillegg til en helt forjævlig angst og depresjon som etter årenes løp på mange måter har utslettet min identitet. Har seriøse tanker om å ta mitt liv, og det har jeg vel hatt nå i 10år minst. Klarer ikke å jobbe, depresjonen har knust meg fullstendig. Klarer ikke å føle glede, og heller ikke smile. Å gå på butikken er et mareritt. Ja, dere skjønner tegninga.

Har prøvd masse ulike ssri og srni-preparater, uten hell. Benzo har jeg brukt for lenge, har ingen effekt lenger, og er egentlig bare et drittlegemiddel ved langtidsbruk etter mitt syn!

Livet har egentlig et helvete sånn generelt sett. Jeg er som regel så deprimert at hjernen bare kobler ut og jeg føler bare apati. Leiligheten er ikke rengjort på over et år sikkert. Er i fysisk aktivitet maks 3-4 timer til sammen på en uke. Jeg er et vrak!

Ja dere skjønner sikkert tegninga. Life sucks.

Ble ganske desperat etter å få fiksa en flaske lsd nå. Men det blir problematisk siden jeg har dårlig økonomi og gjeld osv. så for meg er det jævlig dyrt(over 6k), men samtidig billig om man tar antall doser man får i betraktning.

Har lett råd å kjøpe noen blottere, men det kan vel bli litt problematisk å få dosert det riktig på den måten, eller er det faktisk mulig? Er det mulig kjøpe 3-4 200ug f.eks og fordele det i 60% sprit?

Til info har jeg prøvd 125ug LSD en gang tidligere om noen skulle lure.


Uansett tusen takk for en helt fenomenal tråd KasperAG! Om dette virker bare halvveis av det du har beskrevet, så har denne tråden kanskje reddet mitt liv. Fakta!

Sorry hvis innlegget ble rotete, har ikke sovet i natt og går på noe apedop fra legen, haha.
Vis hele sitatet...
40% sprit holder i massevis, eventuelt destillert vann / sterilisert vann, her må noen arrestere meg for aner ikke forskjellen...

Skaff deg en liten flaske, helst brun. Sånn dråpeflaske får du kjøpt på apotek, så kjøper du ML sprøyte.

Deretter hiver du en blotter oppi, måler opp sprit og regner på dosering per 1ml.

Det jeg gjorde var da å måle opp spriten som skal oppi glasset med ml sprøyten også, blir litt mer knot enn å bare hive oppi , men desto mer nøyaktig.

La den ligge 24 timer før du prøver. og hold glasset mørkt.