View Single Post
Sitat av 3mma Vis innlegg
Vil bare si at denne tråden er veldig bra, og at jeg selv har drevet med microdosing av både LSD og Sopp i ca 2 år av og på.... og kan bekrefte at LSD i små doser gir MYE mer enn det tar.

Har heldigvis ikke depresjon eller VOLDSOM angst uten, men LSD gjør meg mer sosial / lettere omgjengelig, mer energi, produktiv, en bedre selger, sex er bedre, trening er bedre og tankemønsteret mitt er bedre.

Det er lettere å se ting for hva det faktisk er, samt kunne se mønstere i ting og tang.

Anebfales!
Vis hele sitatet...
Har prøvd ånskaffe LSD i et par års tid nå, men får rett og slett ikke tak i. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig og skaffe dette, men slik er det nå bare for min del! I mellomtiden så blir det fleinsopp og så krysser jeg fingrene for at jeg får tak i skikkelig syre etter hvert

Kan ellers nevne at jeg føler meg mer jordet og merkbart roligere på flein. Tenker kanskje litt klarere og greier å gi litt mer faen i ting som normalt trekker meg opp! Småting og bagateller har liksom mindre betydning enn før, spesielt merkbart når jeg er i trafikken og en eller annen idiot skaper en farlig situasjon. Føler også at jeg har mer flyt i kjøringen min når jeg kjører motorsykkel og jeg er mindre aggressiv enn normalt.

Når det gjelder pupillene mine, så er de normale og folk merker ingenting. En annen litt merkelig ting er at jeg ikke har hatt hodepine etter at jeg startet med dette. Har som oftest en svak hodepine når jeg står opp om morgenen, men dette har altså forduftet siden jeg startet med dette sist Onsdag (29.07.20). Vanskelig å si om dette er tilfeldig eller ikke, men verdt å nevne uansett. Så langt så virker det som at små doser med sopp gjør livet litt bedre uten at jeg har merket noen bivirkninger så langt. Blir heller ikke høy/fjern/ruset av så små doser. Heller motsatt, føler kanskje at jeg er roligere og det er enklere å tenke klart.