View Single Post
Det er sååååå godt å lese om din erfaring KasperAG. Glad for at du fant noe som kan hjelpe deg. Jeg vet hvordan er det å være deprimert, uutholdelige smerter, mørket som spiser deg opp innvendig til det er ikke noe mer av deg. Godt å se at du er fri nå. Håper at du aldri blir fanget i mørket igjen . Jeg har så lyst til å prøve det samme, men LSD selges ikke over disk og jeg har ingen kontakter i det riktige miljøet. Noen har kritisert deg og stilte spørsmål om hva så? Skal du Mikrodosere for resten av livet? Hva er det problemet med det? Hva med alle medisiner med så mange dårlige bivirkninger som jeg må ta livet ut? Medisiner som ikke klarer å hjelpe meg helt engang. Medisiner som hjelper meg med å kanskje ikke ta selvmord, men gir ikke noe liv heller. LSD er ikke farlig, ikke engang i nærheten av tobakk og alkohol, men er ulovlig. Hvorfor? Mange har blitt et helt nytt menneske etter kun en trip. De blir konkurs da, hvem kjøper da de medisinene som de produserer og folk blir avhengig av det? Enda verre, hva om folk mister lyst på tobakk og alkohol? Dette er snakk om penger og makt. Jeg er glad for deg mann. Håper det skjer et mirakel og jeg klarer å få takk i LSD. Det er ikke lett å våkne hver morgen, tenke faen, jeg er fortsatt i livet. Masse lykke til videre.