View Single Post
Trådstarter
29
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hvis du klarer å være i kontakt med henne uten å ha noe som helst form for følelser så er vel dette greit, men jeg vil fraråde deg dette. Hva tjener du på å fortsatt være i kontakt med henne? Er det ikke kjipt å vite at hun "selger" seg for kjøring/sex/div?
Vis hele sitatet...
Har ikke hatt kontakt med henne etter jeg fant ut av det. Er definitivt kjipt å vite at hun gjør det. det er vel egentlig derfor hun er ilag med han karen fortsatt, for hun sa de ikke var i et forhold. men han ringte midt på ettermiddagen for å spør om han skulle lufte hunden for henne. så der var det ikke så vanskelig å putte 2 og 2 sammen. Kan ikke fortsette å kommunisere med henne nå, hun får kose seg...

Sitat av iColdman Vis innlegg
Sier alltid at man skal kutte all kontakt med ekser. Bare ta å slett henne på alle sosiale medier, blokk nummeret osv.

Bra du har gitt litt mer faen, nå gjelder det bare å gi helt faen. Fortsett å spis sunt og tren. Og ikke kast bort ungdomsåra på seriøse forhold. Fuck friends er mye bedre.
Vis hele sitatet...
Er ikke lett, jeg tenker selv at det er det mest fornuftige. Men i og med at det virket som at hun var på vei i rennesteinen og jeg "visste" at hun ikke hadde noen rundt seg, ville jeg være tilgjengelig.
er slutt på det nå. For et tvers gjennom rottent menneske.
Sist endret av ThinksAlot; 18. mars 2019 kl. 14:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.