View Single Post
Her må du legge kortene på bordet. Si du snokte og det er du lei deg for, og at grunnen til at du oppfører deg merkelig er pga de bildene du fant på PCen hennes. Her må dere to kommunisere før ting sklir såpass langt ut at alt er ødelagt. Du klarer ikke legge oppdagelsen bak deg, så dette må du gjøre for å redde deg selv fra at tankekjøret ditt tar helt overhånd. Vi har alle ett liv med exene våres. Det var mennesker vi alle elsket og investerte tid i. Bare fordi det nå er en Ex, er det ikke noe skittent eller uhellig. Men du kan spørre hvorfor hun valgte å beholde bildene. Kanskje er svaret rett og slett "fordi jeg har ikke orket å ta tak i å gå igjennom de gamle bildene enda.". At det ikke er farligere enn dette. Jeg vet selv at jeg har nakenbilder av min ex på min PC en plass, Nettopp fordi jeg ikke gidder Å sortere de tonnene med bilder per dags dato. Datamaskinen har knapt vært påskrudd det siste halvåret.
Dersom jeg hadde beholdt dem for å bruke dem som blackmailing eller som personlig nattlig benyttelse, så er ting IKKE greit, men for min del er svaret rett og slett latskap/orker ikke bruke tid på det nå. Så det hadde vært mitt svar. Håper svaret du får ved å spørre henne ikke stikker dypere selv.
Sist endret av Mokkasinen; 18. januar 2019 kl. 07:56.