View Single Post
Nå, 2 mnd uten kontakt, ringte hun meg 3 ganger natt til fredag som var. etter 3 forsøk fra henne sendte jeg en mld hvor jeg skrev "Du kan ringe igjen om du har noe fornuftig å si, drikker du kan du ta det når du er edru". Hun ringte så opp igjen, ruset og gråtkvalt, fortalte at ho ikke kjente igjen seg selv lenger. Hun brukte alle pengene hun hadde på dop, fikk ikke i seg mat. Visste at ho sannsynligvis kom til å dø men at det ikke gjorde noe.. Var frem og tilbake mellom det at ho trengte hjelp, og at ho var forelsket i rus så det var det ho ville. Ho tok i mot alt ho ble tilbydd. Jeg ringte henne så dagen etterpå, når hun var edru. då var hun litt mer tilbaketrukket, men kom frem at ho visste ho trengte hjelp, men ho visste ikke om ho ville ha det.

Jeg vet at dette ikke er mitt problem. Men hva faen skal jeg gjøre, i mitt hode har jeg nesten et liv på samvittigheten om jeg ikke gjør noe. Vet ikke helt hva jeg kan gjøre. er tilbake til dette med å informere familie igjen. Hadde satt veldig god pris på om noen hadde et godt råd....