View Single Post
Hei forum,

håper alle har, eller har hatt en fin dag! Det er nå ikke lenge til jeg skal hilse på Emma for andre gang, alt er ordnet og klart. Min første gang i sommer har hatt en veldig sterk innvirkning på livet mitt og hvordan jeg ser på meg selv, andre mennesker og verden rundt meg, så jeg gleder meg veldig.
Jeg har dog to spørsmål før jeg drar på tur, begge deler er ting jeg har fått en del svar på før men jeg vil gjerne være litt sikrere, så jeg spør her.

1) Dosering. Jeg skal ta det med min kjæreste, som jeg elsker og har det veldig, veldig bra med, i en rolig atmosfære inne og med kun oss to tilstede. Det jeg lurer på er doseringen. Jeg har alltid tenkt at 200mg er det "riktige". Det var det jeg tok første gang (2 ganger med noen timers mellomrom) og det var helt perfekt for meg. Men jeg har lest mye rundt på nettet i det siste og der blir 200 ofte karakterisert som en "høy dose", og noe lavere (rundt 125) blir gjerne anbefalt. Jeg har selv tatt litt forskjellige psykedelia, men det er kjæresten min jeg lurer på. Hun har aldri tatt psykedelia og har sluttet å røke cannabis pga. dårlig reaksjon på det etter litt overdreven bruk. Ikke misforstå, vi er begge to kjempepositive og innstilte på å ha en fantastisk opplevelse. Men jeg lurer på om ikke 200mg blir litt i meste laget første gangen hennes?

Vi skal drikke det utblandet, er begge unge voksne med normale kropper og har ellers ingenting spesielt å tenke på i forhold til helse og så videre.

Hva sier folk her inne? 200mg, eller kanskje litt mindre? Evnt. starte med mindre, og dosere opp senere hvis det trengs?


2) Hvordan er det egentlig med mat og spising før man tar MDMA? Har ikke helt fått noe klart svar på dette.

På forhånd takk for svar!