Tråd: Rusmiljø
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For 2 år siden flytta jeg langt vekk fra rusmiljøet der jeg bodde før foren ny start og bare holde meg til hasj. Flytta ut i egen hybel i sommer og helt siden det har alt bare gått til helvete

Selv om vennegjengen min ikke driver med rus så har det bare magisk dukka opp folk i livet mitt i rusmiljøet der jeg bor nå som ruser deg veldig hardt. For eksempel for 2 uker siden gikk jeg på en svær smell hvor noen «kompiser» på rømmen gjemte seg hos meg i 4 dager og da endte vi opp med å ta xanax, cola, molly, mefedron og tank (n20) daglig, overraskende nok overlevde jeg den smellen men vi endte selvfølgelig opp i psykose og hjernen min har ikke fungert på samme måte etter det. Ble også nylig kjent med naboen min som bor i samme hus som ruser seg like hardt og 5 andre som også bare spawna inn i livet mitt, vet at løsningen bare er å kutte dem ut men problemet er at alle vet hvor jeg bor og jeg kan ikke kontakte halvparten av dem på tlf så de bare dukker opp på døra mi og etter jeg tok sopp mens jeg var i psykose ish så føler jeg bare at jeg blir mer og mer paranoid, er hele tiden livredd for at de skal komme på døra mi, spesielt når jeg er en 17 år gammel jente og de er menn alle sammen. Noen tips? Lol