View Single Post
Sitat av prebil Vis innlegg
utredet i barnehagen, ungdomsskolen og i 20 årene, den siste tok lengst tid, startet september, fikk diagnosen igjen mars, måtte ta 1 urin prøve i desember siden DPS visste jeg røykte meg en bønne i ny og ne, var ærlig og sa jeg hadde prøvd så og si alt utenom heroin, de vurderte også om jeg skulle få beholde førerkortet mitt (fikk beholde det) jeg pisset positivt for cannabis, fikk derfor ikke begynne med ritalin før jeg hadde pisset rent 1 gang i uken i 3mnder, måtte forsette pissing vær 3 uke fram til august, endte opp med aduvanz, og dps skrev meg ut og gidde ansvaret videre til min fastlege, han er ikke noe stor fan av urinprøver så det stoppet da. anbefaler og si man aldri har brukt ulovlige rumiddler, da slipper man den ene urinprøven, med mindre psykologen får mistanke om rusbruk, og de ser de godt etter også, røde øyne, humør,formen din ect

og forresten om du blir utreda på dps, så skal psykologen bare samle masse info om deg, så er det ett spesialist team på DPS som tar en vurdering sammen
Vis hele sitatet...
La oss si at denne uken så får jeg et positivt resultat på utredningen. Da hun sa sist at neste gang vi snakket sammen så ville det være en avslutning på utredning.

Vil jeg da kunne begynne rett på piller? Eller er det da nye 4-8 mnd med drit igjen?