View Single Post
Sitat av Conflicted Vis innlegg
Attpåtil, klarer du å nevne MDG og Rødt ut av det blå? Var faktisk en god del flere som stemte på FRP, but thats none of my business.
Vis hele sitatet...
Ca. 40 % stemte på MDG, Rødt, Venstre og SV som er de mest innvandringsvennlige partiene i Norge. Avviker veldig fra virkeligheten. Det var ment for å vise at det er ganske stor "bias" fra mange her inne når det gjelder feltet innvandring.

Sitat av Conflicted Vis innlegg
Er du ikke en jævla idiot, så skjer ingen ting heller. Sånn er det over alt.
Vis hele sitatet...
Der ser vi et tydelig tegn på begrenset livserfaring.

Sitat av Conflicted Vis innlegg
Må si jeg blir mektig provosert når du skriver at du hang med utlendinger og senere skriver at de targeter nordmenn. Holdningene dine er veldig klare.
Vis hele sitatet...
Hva mener du med at holdningene mine er klare?
Jeg formidler bare fakta, burde jeg heller latt være?

Holdningene om nordmenn flest var at de var pyser, enkle offere, noe jeg kan si meg enig i når det gjelder ganske mange.

Men nå velger jeg å forlate denne diskusjonen slik at fokuset kan rettes over til trådstarter sin issue, føler at jeg går seirende ut.

Sitat av Xasma Vis innlegg
Ved to anledninger i mitt innlegg ber jeg deg vise til noe annet enn "jeg/noen andre har sett/hørt", og du bare gjentar påstanden, om noe blir det smått komisk at du henger deg opp i "jeg har sett" vs "jeg har hørt" distinksjonen.
Vis hele sitatet...
Slik jeg ser det er det en ganske stor forskjell mellom å ha sett noe, kontra å høre noen andre fortelle det, slik du skrev. Jeg tror vi må si oss uenige der.

Det sier seg selv at det er begrenset forskning på temaer som dette. Som jeg henviste til tidligere i tråden nekter bl.a. SSB dette og skylder på for liten kapasitet, noe som ikke er annet enn latterlig å hevde. Jeg snakker bare ut fra egne erfaringer, jeg verken lyver eller overdriver.
Sist endret av pkk1990; 16. september 2017 kl. 01:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.