View Single Post
Jeg kan love deg at 99% av kidsa/ungdom du ser i dag går i stort sett replika. Om dem vet det selv eller ei er annen sak. Dette er big business.

I mine unge år kjøpte jeg en god del merkeklær AAA+ som nevnt tidligere. For å holde opp med alle de andre, å du har helt rett

Det ser bra ut, folk legger merke til deg å du føler deg bra. Å du slipper å bruke en månedslønn på en outfitt.

Tok en tur innom både Gucci og Balancgiana når jeg var innom Italia. Å betale 1000-3000 euro for en tshirt er jo helt på trynet spør du meg.
Skal du ha jeans å sko oppå der, blir det fort alt fra 50-100K fot et komplett outfitt.
Mange bruker også merkeklær som profitt i kriminelle miljøer så lenge merkelappene er på og du har kvittering.

Send en melding kan jeg sende deg en side som har mye A++ mateialle som sender til Norge uten toll. Er ganske dyrt selvom det er fake, men A++ er utrolig vannsklig å spotte er fake.

Du må forsatt ut med 500kr for en hoodie eller opptill 800 for jeans. Men dem ligner overhodet ikke på de du får på Kreta/Rhodos/Thailand til 50kr stykket. Som koster 5kr å produsere